Husbygge i New England stil



""En blogg om husbygge i New Englandstil, inredning, tomtplanering och annat vardagligt.....""


torsdag 26 december 2013

Leta möbler

Vi fortsätter att leta efter det rätta matbordet till vårat nya hem. De toner vi har på väggar och golv skulle nog passa alldeles utmärkt ihop med detta bord MEN dessa stolar funkar inte att ha hemma hos oss på några år.



Men kanske dessa rottingstolar skulle kunna fungera ihop med bordet men det får jag undersöka lite närmare. Kanske inte alls är samma mörka färg som på bordet?

 Stort tack till tipset om Martinsen (Lina på fasonblog).
Så otroligt mkt fina saker i katalogerna, helt klart mkt i min smak, även din inredning/ditt hem också!!
Nu återtår bara att leta upp återförsäljare som tar in deras möbler och som inte ligger allt för långt bort hemifrån. 
Ta gärna en titt på alla fina möbler och interiört här: http://www.handelshusetmartinsen.no/produktkatalog 
Har ni fler tips där de kan ha möbler i liknande stil? Feed me :)

2 kommentarer:

  1. Wow, vilket fint bord! Det hade jag missat i katalogen. Jag tror precis som du - att rottingstolar skulle kunna passa jättebra. En annan stol som poppar upp i huvudet är Cross Back Chair, vilka skulle matcha fint också. T ex http://cdn.shopify.com/s/files/1/0181/3357/products/CittaDesignNE0316-oak-dining-chair-cross-back-weathered-oak_1024x1024.jpeg?v=1361133569

    Eftersom jag är Artwoods största fan måste jag tipsa om deras matbord (vilka du säkert redan sett), av vilka jag skulle kunna köpa vilket som helst :-)
    http://www.artwood.se/wood/diningtables/

    Ha en god fortsättning!

    SvaraRadera
  2. Inte så tråkigt nöje:) Känns som att man blir fartblind när man bygger hus. Man måste ju bara ha fina saker i det nya huset:)
    Johanna ( God fortsättning)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...