Husbygge i New England stil



""En blogg om husbygge i New Englandstil, inredning, tomtplanering och annat vardagligt.....""


onsdag 12 februari 2014

Leverans av badkar

Yes, yes och yes. Ibland ska man ha tur också! Beställde hem ett badkar till huset från byggahemma.se. Tjatade till mig en rabatt också på 10% och det var inga problem. Saken var den att vi fick en rabatt check pga att vi flyttanmält men den gick ut i årsskiftet, något som jag hade missat. I dag ringde de och sa de vill levera det på fredag. Passar så perfekt för vi har ju inte plats att placera det här i bodarna. Väkommen hem till oss fina badkar!



Noro Sundborn.

































 
 
 
 

I morgon kväll bär det av med flytt packning så det blir nog tyst ett par dagar från mig.
Jag får många frågor på olika material vi valt och jag tänkte, när jag är tillbaka igen efter flytten, beskriva lite mer detaljerat vad vi valt.

Ha en fin helg nu så hörs vi.





3 kommentarer:

  1. Vad passande :-)
    hoppas att allt går bra med flytten.
    äntligen dags!

    SvaraRadera
  2. Superfint badkar!! Precis ett sånt som vi skall ha! ;)
    Lycka till med allt i helgen!
    Ser med spänning fram mot bilder!

    SvaraRadera
  3. Lycka till med flytten! Så spännande!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...