Husbygge i New England stil



""En blogg om husbygge i New Englandstil, inredning, tomtplanering och annat vardagligt.....""


tisdag 1 september 2015

Benington möbler + nytt jobb

Kan berätta att SIA i sickla nu har utförsäljning med 50-70 % rabatt. De säljer en del möbler under märket benington. Tror det är sias också? Benington har nu öppnat en egen butik under namnet i stockholm. Ni hittar dem här
Dessa barstolar skulle passa perfekt i vårat kök, dessvärre redan paxade i sia butiken till ett bra rea pris! Jag får helt enkelt masa mig in till city och beställa nya. Det mesta av möblerna kan du skräddarsy själv med olika tyger och färger på detaljerna så som krom, mässing eller antikmässing. 
 
 
Efter en lång och njutbar semester så var det dags att börja nytt jobb idag. Otroligt kul och spännande. Restiden är numer förkortad till 25-30 min i bil, vilket är så härligt efter nästa 3 års flackande till Norge i ottan och kommunalt till kontoret i city. Detta fick jag när jag kom in på kontoret idag :) Känner mig så otroligt välkommen.

2 kommentarer:

  1. Härligt Caroline!
    Ibland faller det på plats
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Så snygga pallar!!! Helt i min smak!
    Vilken vacker Hortensia och grattis till nytt jobb!
    Kram/Maria

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...