Husbygge i New England stil



""En blogg om husbygge i New Englandstil, inredning, tomtplanering och annat vardagligt.....""


torsdag 18 februari 2016

Fina tapeter från ellos

Var inne på Ellos och tittade på ett kuddfodral som jag nu beställ några av. Gillar den skarpt och blir fin till vårt blå vita tema i inredningen i vår. Den heter Kelly.
 
Samtidigt såg jag att Ellos har eget märke på tapeter. Helt nytt för mig i alla fall och i snygga mönster!
 

 
 Denna tapet har samma mönster som på kudden jag beställde.

 

 
 Sedan har väl de flesta nu fått ner vårens Mio katalogen i brevlådan? Även i den kryllar det av härliga blå -vita toner i kuddfodral, mattor, koppar och även en lampa som jag fastnade för.
 
Charlotte heter lampan och kanske får den följa med mig hem vid nästa besök på Mio. Börjar smått ge upp hoppet om att hitta min "kina lampa" till rimligt pris. Kina porslinslampor verkar numer bara finnas på auktioner.
Underbart att butikerna börjat fylla på med blå vita saker. Längar verkligen till våren nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...